Mahukah anda menjadi pengusaha TADIKA yang berjaya?

Sememangnya, terdapat 1001 masalah dalam memulakan apa jua perniagaan termasuklah perniagaan tadika. Dan sekarang, mahukah anda kalau saya tunjukkan PENYELESAIAN-PENYELESAIAN kepada 5 MASALAH PALING UTAMA dalam perniagaan tadika?
ebook

Masalah #1
"Saya tidak mempunyai pengetahuan dalam pendidikan awal kanak-kanak dan tiada sijil prasekolah. Apa yang saya dengar, untuk memulakan perniagaan perkhidmatan tadika, ia memerlukan sijil prasekolah atau sijil yang berkaitan dengan pendidikan kanak-kanak dari pihak Jabatan Pelajaran Negeri. Ia kelihatan agak rumit. Saya tidak tahu bagaimana cara mendapatkan sijil tersebut".

Penyelesaian #1
Tahukah anda sebenarnya anda boleh memulakan perniagaan tadika meskipun anda kurang pengetahuan dalam pendidikan kanak-kanak, tidak mempunyai sijil pra-sekolah dan bukan dari latar belakang pendidikan. Antara cara penyelesaiannya ialah, anda boleh membaca artikel, bulu-buku yang berkaitan dengan tadika, menghadiri kursus dan seminar yang dianjurkan oleh pihak yang berkaitan serta mempelajari dari pengalaman orang lain yang sudah berjaya di dalam perniagaan ini.

JALAN PENYELESAIANNYA: Ebook Rahsia Bisnes Tadika
mendedahkan dengan lebih terperinci bagaimana untuk menambahkan maklumat dan mendapat sijil yang berkaitan dalam bidang ini.

Masalah # 3

"Saya tidak tahu membuat kertas kerja bagi penubuhan tadika. Ada syarikat yang menawarkan khidmat membuat kertas kerja kepada saya tetapi mereka mengenakan bayaran yang terlalu tinggi antara RM500 -hingga RM1,500 bagi sebuah kertas kerja”

Penyelesaian #3

Ya, setiap perniagaan memerlukan kertas kerja lebih-lebih lagi apabila kita ingin memohon pinjaman dari pihak bank atau institusi seperti MARA, PUNB, dan sebagainya. Membuat kertas kerja untuk penubuhan tadika agak rumit sekiranya anda tidak tahu apa yang perlu ada dalam kertas kerja tersebut. Anda perlu belajar dan melakukan kajian bagaimana cara menyediakan kertas kerja yang betul dan lengkap. Ianya memerlukan banyak masa untuk melakukan semua ini, oleh yang demikian untuk memudahkan kerja anda, sekaligus menyelesaikan masalah anda, Pakej lengkap Superdeal Ebook Rahsia Bisnes Tadika bukan sahaja mendedahkan 7 langkah mudah penubuhan dan pengurusan tadika tetapi juga memberi bonus hebat contoh set kertas kerja permohonan penubuhan tadika yang telah diluluskan oleh Jabatan Pelajaran Negeri kepada anda.

Jika Tadika Internet boleh diwujudkan,

pasti saya akan mulakan!"

Jika Tadika Internet Boleh Diwujudkan Tanpa Perlu Kehadiran Kanak-kanak ke tadika, Pasti Saya Akan Mulakan!"

Selepas membaca ebook Rahsia Bisnes Tadika Pn Ummi Sofea, saya sangat teruja dan clear
dengan jelas potensinya. Berdasarkan panduan yang Pn Ummi Sofea berikan melalui ebook ini, saya teramat yakin untuk menguruskan sebuah tadika sendiri.

Yalah, sehingga template gurindam lagu kanak-kanak pun Pn Ummi Sofea sudah sediakan. Kertas Kerja Pendaftaran Tadika dan contoh kurikulum juga disediakan. Hanya tinggalikut satu persatu dan buka enrollment kepada ibu bapa sahaja.

Selok belok panduan pengurusan tadika dikongsi dengan jelas termasuk halangan-halangan yang mungkin terjadi di dalam perjalanan seharian tadika.

Ebook Rahsia Bisnes Tadika ini sangat komprehensif dan padat. Nasib baik tadika online tidak boleh dibuka, jika tidak saya sudah pasti jadi pelopornya dengan panduan Pn Ummi Sofea ini. Terima kasih sekali lagi kepada penulis Ebook Rahsia Bisnes Tadika Pn Ummi Sofea kerana berani memdedahkan rahsia-rahsia bisnes TADIKA dan berkongsi pengalaman perniagaan TADIKA beliau!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 comments:

Unknown said...

Assalam..bagaimana untuk saya dapatkan ebook Rahsia Bisnes Tadika