Tudung corak abstrak


Tudung bercorak jalur warna ungu ini mudah dipadankan dengan beberapa warna baju.

CORAK-CORAK abstrak dengan warna-warna pastel dan terang merupakan himpunan terbaru tudung pasang siap Al-Habshee.

Warna pastel seperti coklat dan gabungan warna-warna terang seperti biru firus, hijau, kuning, ungu dan jingga merupakan warna-warna yang sedang menjadi trend terkini untuk tudung segera.Jika semasa tudung pasang siap mula-mula direka, ramai yang menyukai tudung polos tanpa corak namun kini tudung-tudung bercorak menjadi kegemaran.

Himpunan terkini tudung Al-Habshee dibuat dengan saiz-saiz berbeza mengikut bentuk wajah. Ini bagi memberikan keselesaan kepada pemakainya.

Ada yang berwajah lebar atau persegi sudah tentu tidak selesa dengan tudung yang mempunyai ukuran kecil. Wajah terasa seperti dicengkam jika memakai tudung yang kecil.

Pada masa ini kebanyakan himpunan tudung ini diperoleh dengan saiz M. Pun begitu terdapat banyak permintaan bagi menyediakan tudung yang bersaiz L.Keistimewaan himpunan tudung ini ialah bahagian hadapan tudung atau awning dibuat separuh supaya tidak mudah patah dan merosakkan bentuk tudung.Selain menjual tudung siap, Gedung Al-Habshee yang terletak di No. 15, Off Persiaran Pusat Bandar 2, Bandar Baru Bangi, Selangor, turut menerima tempahan tudung.Pelanggan boleh membawa kain mereka sendiri untuk ditempah atau dihias dengan jahitan manik Jepun.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: