Mudah mengurus kehidupan harian


pengguna sentiasa di hadapan dengan Sony Ericsson Naite.

Adakah anda seorang yang sibuk dan sentiasa berada di luar kawasan? Jika jawapannya ya, mungkin anda memerlukan Sony Ericsson Naite yang boleh meningkatkan mutu gaya hidup.

Gajet berkenaan membolehkan anda sentiasa berada di hadapan dengan membantu memberikan pilihan hijau dengan akses segera tanpa mengorbankan inovasi dan reka bentuk.

Hanya dengan menekan satu butang untuk mengakses mesej, kalendar, laman sesawang, kontak atau apa saja yang anda selalu gunakan.

Membeli jambangan bunga, mengubah temu janji atau menghantar e-mel kepada rakan handai dan taulan malah sahabat sekali pun dengan hanya satu sentuhan butang.

Perayauan kelajuan tinggi dan akses dengan hanya satu klik kepada pencarian Google bermakna anda berada di atas talian di mana saja anda berada dan panggilan video membolehkan anda bersemuka dengan kawan dan keluarga pada bila-bila masa.

Salah satu pengasas telefon Green Heart yang dilancarkan oleh Sony Ericsson, Naite juga termasuk elektronik, manual in-phone yang menggantikan versi kertas, menjimatkan sehingga 90 peratus penggunaan kertas dan memberikan keselesaan di mana saja anda berada.

e-manual juga mengurangkan kesan pengangkutan produk akhir dengan pembungkusan kompak.

Diperbuat daripada 50 peratus plastik kitar semula, Naite menggunakan pengecas kuasa rendah yang paling efisien diperkenalkan di pasaran.

Terima kasih dengan inovasi berkenaan yang mengurangkan jejak karbon dioksida (CO2) Naite sebanyak 15 peratus.

Pengurus Besar Sony Ericsson Malaysia, Alex Wong berkata Naite merupakan telefon yang bukan saja membantu anda menguruskan kehidupan dan kerja malah membenarkan pengguna membuat pilihan lebih ekonomik dengan pengecas berkuasa rendah dan mengurangkan kesan alam sekitar.

"Menuju ke arah hijau tidak bermakna pengguna perlu berkorban gaya malah kami mereka telefon dengan ciri yang mengagumkan seperti kelajuan tinggi 3G dan desktop aktif bagi membantu pengguna menguruskan kehidupan mereka yang sentiasa sibuk," katanya.

Naite juga melibatkan aplikasi Ecomate bagi membantu pengguna membuat pilihan ke arah hijau dalam kehidupan seharian selain pengiraan jejak karbon bagi menunjukkan pengguna berapa banyak CO2 yang dijimatkan apabila mereka berjalan kaki berbanding memandu kereta.

Naite menyokong GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 dan telah berada di pasaran dengan harga runcit RM599 serta boleh dipilih warna Vapour Silver atau Ginger Red.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: