Mengapa menjalankan perniagaan Internet affiliate?

Tiada kos produksi
Dengan menyertai program affiliate, anda dapat menjual sesuatu produk tanpa sebarang kos untuk mencipta produk terebut. Sesuatu produk telah sedia ada oleh usahawan lain dan anda boleh memulakan perniagaan ‘menjual’ produk yang sama tanpa perlu melalui penat lelah serta kos menghasilkannya.

Perniagaan sedunia!
Perniagaan affiliate mempunyai potensi yang besar. Oleh kerana ianya adalah cabang daripada perniagaan Internet, maka, perniagaan affiliate juga boleh mengsasarkan pelanggan sedunia!

Bergantung kepada produk atau perkhidmatan program affiliate yang anda sertai, anda boleh mendapatkan jualan dari mana-mana sahaja.

Perniagaan di mana sahaja!
Perniagaan Internet seperti perniagaan program affiliate, anda boleh lakukan dari mana-mana sahaja. Boleh lakukan dari rumah, ataupun boleh dijalankan bila anda balik kampung- sekiranya laptop anda boleh berhubung dengan Internet!

Tiada pekerja
Menyertai program affiliate adalah satu-satunya cara termudah memulakan perniagaan di mana anda tidak perlukan pekerja! Usahawan Internet yang memiliki perniagaan affiliate tersebut akan mengendalikan penyimpanan, memproseskan pesanan dan penghantaran produk. Anda sebagai ahli affiliate, hanya mengesyorkan produk mereka sahaja.

Risiko rendah
Menyertai program affiliate adalah percuma. Memulakan laman web sendiri untuk menjalankan perniagaan affiliate juga boleh dilakukan secara percuma. Oleh kerana tiada modal yang diperlukan maka tiada risiko pelaburan anda!

Sebagai tambahan, terdapat berbagai-bagai program affiliate di Internet, dan anda bebas memilih ingin menyertai program apa sahaja sama ada produk atau perkhidmatan secara percuma. Dalam erti kata lain, ianya mustahil untuk seseorang muflis akibat menyertai perniagaan berbentuk affiliate!

Buat duit ketika tidur
Perniagaan affiliate anda dibuka 24jam sehari. Sesiapa sahaja bebas memasuki laman web anda ataupun blog anda untuk melihat apa yang anda syorkan. Ini bermakna, walaupun anda tidur, tidak mustahil untuk seseorang membeli produk atau perkhidmatan yang anda syorkan. Terima kasih kepada Internet yang buka 24jam sehari!

Promosi PERCUMA
Dengan mempelajari kaedah promosi perniagaan Internet yang percuma, perniagaan affiliate boleh dijalankan 100% tanpa sebarang modal. Ini merupakan peluang untuk sesiapa sahaja memulakan perniagaan Internet dari rumah!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: