Irfan Khairi Jutawan Cyber ... bukannya khairi A Rahman... ..

ikshaz.jpgSelalunya saya je yang masuk majalah. Tetapi, keluaran Feminin & Famili bulan ini, isteri saya, Shazrina juga turut keluar sama. Bagi yang pernah ke Workshop Jutawan Internet, mungkin pernah terjumpa.

Bagi anda yang belum pernah jumpa isteri saya, inilah orangnya, my other half! :) Ramai kata kami nampak serupa… kalau saya pakai tudung, serupa lah kut :)

Tip hari ini, daripada Dr Thomas Stanley penulis buku The Millionaire’s Mind, yang menyenaraikan bahawa, antara top 5 ciri-ciri seorang jutawan adalah mempunyai pasangan yang memahami & sering memberi sokongan.

Saya amat setuju! Tanpa isteri saya Shazrina, tiadalah saya mencapai kejayaan tahap ini :)

So, bagi anda yang sudah berumah tangga membaca ini, beri 100% unconditional sokongan kepada pasangan anda sekiranya mereka ingin memulakan perniagaan atau berusaha untuk mencapai apa sahaja kejayaan. Tanpa sokongan pasangan hidup, memang amat payah untuk mencapai kejayaan.

ogymag.jpgBagi anda yang ingin tahu cerita lebih lanjut mengenai saya & isteri, boleh dapatkan majalah Feminin & Famili bulan ini dari kedai mamak (iklan!). Gambar depan Kak Ogy Ahmad Daud & anaknya.

Talking about Kak Ogy, tak lama lagi saya akan umumkan satu project terbaru kak Ogy yang juga melibatkan saya. Apa dia? Biarlah rahsia…. sedikit clue: Satu lagi langkah saya dalam arena motivasi! Tungguuu… very interesting!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments: